Style Switcher

Layout options
  • Boxed Layout
  • Full Width Layout
Primary Color
ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

پیاده سازی سیستم مدیریتی شامل پنج مرحله می باشد که با طی این مراحل، سازمان خود را برای دریافت گواهینامه استاندارد موردنظر آماده می کند.

 

مرحله اول: آموزش

هدف از اين مرحله انجام آموزش آشنایی با الزامات استانداردهای مورد نظردر سطح سازمان به منظور فرهنگ سازي و آموزش بكارگيري از مستندات تهیه شده مي باشد. همچنین آموزش های موردی در هر بخش به منظور بکارگیری مستندات استاندادهای فوق بصورت رو در رو انجام خواهد شد.

 

مرحله دوم: مستندسازی

هدف از اين مرحله تهيه مستندات لازم به منظور تطبيق با الزامات استانداردهای مورد نظر سازمان مي باشد. همچنين در اين مرحله سعي خواهد شد تا زیرساخت های لازم جهت ايجاد سيستم مطابق با استانداردها بوجود آيد. اين مرحله شامل مراحل زير است:

1- تهيه نمودار سازماني و خط مشي

2- تدوين شرح مسئوليت هاي بخش هاي مختلف با توجه به نمودار سازماني

3- شناسايي سيستم اطلاعات و گردش فرم هاي هر بخش

4- طراحي اوليه فرم ها و هماهنگي با بخش هاي مربوطه

5- تهیه دستورالعمل های کنترلی و اپراتور

6-تهيه پيش نويس مستندات و روش هاي اجرايي مورد نیاز استاندارد مورد نظر

 

مرحله سوم: اجرای مستندات

هدف از اين مرحله ايجاد اطمينان از عملكرد صحيح سيستم هاي مختلف شركت بر اساس نيازمندي هاي استاندارد مي ‏باشد. در اين مرحله با توجه به فعاليت هاي اجرايي شركت كارفرما و با توجه به نيازمندي هاي استانداردهای فوق الذکر، اقدام به جاری کردن مستندات در بخش هاي مختلف شركت خواهد شد. اجرای مستدات همراه با اصلاح و تدوين نهايي مستندات مي ‏باشد. اين مرحله شامل موارد زير است:

1- برنامه ‏ريزي و نظارت بر بكارگيري و اجراي مستندات در بخش هاي مختلف.

2- اطمينان از جاري شدن اين سيستم در كليه قسمت ها و راهنمايي بخش ‏هاي شركت در استفاده از مستندات.

3- تهيه نظامنامه.

 

مرحله چهارم: انجام ممیزی داخلی و جلسه بازنگری مدیریت

در این مرحله مشاور به همکاری سازمان اقدام به انجام ممیزی داخلی می کند. هدف از انجام ممیزی داخلی بررسی و مطابقت تلاش های صورت گرفته با متن استاندارد می باشد. در این مرحله همچنین جلسه بازنگری مدیریت برگزار می گردد و گزارشات لازم در زمینه استقرار سیستم توسط نماینده مدیریت به مدیرعامل ارائه خواهد شد.

 

مرحله پنجم: ممیزی توسط CB

در اين مرحله اقدام به دعوت از موسسه گواهي دهنده و هماهنگي انجام مميزي نهايي خواهد شد. اين مرحله شامل موارد زير است:

1- انتخاب موسسه گواهي كننده.

2- انعقاد قرارداد با موسسه گواهي دهنده براي انجام مميزي مطابق با استانداردهای مورد نظر سازمان.

3- ارسال نظامنامه و ديگر مدارك مورد نياز جهت ممیزی مرحله اول STAGE ONE

4- همكاري و مشاوره در مراحل انجام مميزي سيستم كيفيت توسط مميزان موسسه گواهي كننده تا صدور گواهي نامه.

5- مشاوره و همكاري در جهت رفع اشكالات احتمالي بدست آمده در زمان مميزي توسط موسسه گواهي دهنده منتخب كارفرما.