Style Switcher

Layout options
  • Boxed Layout
  • Full Width Layout
Primary Color
ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

 

سازمان تحت تاثير نيازهاي در حال تغيير، ويژگي محصولات و فرآيندهاي بكار گرفته شده، قوانين و مقررات منطقه اي و بين المللي، الزامات مشتري و همچنين نياز ذينفعان قرار دارند و براي دسترسي و حصول به نتايج مورد نظرشان نيازمند روش ها و سيستم هايي هستند كه بتواند پاسخگوي تمامي نيازها، افزايش دهنده كارآيي و اثربخشي عمليات سازمان مي باشد. لذا لزوم استفاده از سيستم هاي مختلف مديريت كه جنبه هاي فراگيري از توقعات سازمان را برآورده سازد با اهميت مي گردد.

در چنين سازمان هايي ايجاد هماهنگي بين استانداردهاي مختلف و هدايت و مديريت آنها با توجه به محدوديت هاي منابع و زمان، كاري دشوار است.لذا وجود يك ديدگاه فراگير و متمركز براي اولويت بندي مواردي كه بايد در سازمان بهبود يابد و همسوسازي سيستم هاي مختلف مديريت اجتناب ناپذير است. از اين رو استقرار يك سيستم مديريت يكپارچه با رويكردهاي مختلف نظير كيفيت، محيط زيست، ايمني و يا ساير موضوعات مورد علاقه سازمان، راه حل مطلوبي خواهد بود.

براي سازمان هايي كه مي خواهند سرآمد باشند، استقرار يك سيستم مديريت يكپارچه به عنوان نقطه آغازي جهت ارتقاء رفتار و ساختار سازمان در جهت بكارگيري اصول بنيادي مديريت كيفيت جامع خواهد بود.

 

سیستم مدیریت یکپارچه براي چه سازمان هايي كاربرد دارد:

تمامي شركت ها و سازمان ها اعم از دولتي، خصوصي، صنعتي و خدماتي.

 

فوائد اجرا و استقرار استاندارد:

1- صرفه جويي در هزينه

2- كاهش مستندات

3- كاهش تعداد مميز براي سيستم هاي مختلف

4- افزايش ارتباط بين سيستم ها

5- سهولت در اجراي سيستم ها

6- همسوسازي سيستم هاي مختلف مديريتي

7- ارائه چارچوبي براي توسعه سازمان

8- اثربخشي بر عمليت در حين فرآيند مديريت

9- همسو كردن فعاليت ها براي تحقق اهداف استراتژيك

10- نتيجه مداري بر موارد مورد نظر ذينفعان سازمان

11- تمركز بر ارزش افزوده فرآيندها

12- تعيين خواسته هاي مشتري/ جامعه و ارتباط با اهداف و خط مشي

13- تمركز بر خواسته هاي محصولات

14- بررسي اثربخشي به وسيله اندازه گيري ميزان رضايت مشتري/ جامعه و كاركنان

15- اندازه گيري و توجه به فرآيندهاي كليدي مؤثر بر كيفيت/ ايمني و زيست محيطي

16- بررسي توانايي هاي فرآيندها و صلاحيت و قابليت آنها در تامين اهداف

17- اولويت بندي و تمركز بر بهبود مستمر

18- ايجاد تسهيلات براي حركت به سوي EFQM  

 

 

 ثبت درخواست مشاوره